A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Васильковецька громада
Тернопільська область, Гусятинський район

Впроваджується нова система обслуговування громадян

Дата: 03.10.2016 14:22
Кількість переглядів: 56

 

Основним пріоритетом діяльності органів Пенсійного фонду України в 2016 році визначено впровадження ефективних технологій адміністрування пенсійної системи. З метою підвищення ступеня автоматизації функціональних процесів Так, в Управлінні Пенсійного фонду України в Гусятинському районі діє централізована система призначення та виплати пенсій. Ця система базується на формуванні та веденні Електронної пенсійної справи. Метою її створення є запровадження автоматизованої обробки даних та документів із забезпечення максимальної доступності громадян до послуг Пенсійного фонду незалежно від місця проживання.
            Ведення Електронної пенсійної справи дає змогу не тільки відмовитись від величезного паперового документообігу, але й спростити процедуру прийому та обслуговування громадян, істотно скоротити час їх спілкування з фахівцями Управління. Вся інформація про особу відразу потрапляє в Електронну пенсійну справу, яку формують вже під час першого звернення особи в Пенсійний фонд та обробляють за допомогою централізованої системи призначення і виплати пенсій. Ця система є єдиною для усіх управлінь Фонду. Вона захищена за сучасними стандартами, що унеможливлює втрату персональних даних та витік інформації. Безперечними перевагами централізованої системи є: надання послуг громадянам незалежно від їх місця реєстрації; можливість дистанційного обслуговування; автоматичний розрахунок оптимального виду та розміру пенсій; зменшення часу обслуговування; відмова від величезного паперового документообігу за рахунок запровадження електронного документообігу; забезпечення надійного захисту даних.
           Процедура виглядає так: для призначення пенсій людина подає спеціалісту Пенсійного фонду всі оригінали потрібних документів (паспорт, довідку про присвоєння ідентифікаційного коду, трудову книжку тощо), які скануються і, відповідно, формується Електронна пенсійна справа. Фахівець Пенсійного фонду заповнює в електронній формі заяву про призначення пенсії, роздруковує її, а людина, якій призначають пенсію, лише дану заяву підписує.
Електронні пенсійні справи, які містять скановані пенсійні документи, а також усі розрахунки під час призначення та перерахунку пенсій, становитимуть основний пенсійний архів. Передбачено, що пенсіонери зможуть переглядати свої пенсійні справи через Інтернет.


« повернутися

gromada.org.ua

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь