A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Васильковецька територіальна громада
Тернопільська область, Чортківський район

Відбувся пресбрифінг презентації проєкту "Навчальна програма з енергоефективності для представників ЗМІ"

Дата: 11.08.2021 12:02
Кількість переглядів: 629

 Працівники Васильковецької сільської ради взяли участь у пресбрифінгу -  презентації проєкту GIZ GmbH «Навчальна програма з енергоефективності для представників  ЗМІ», що відбувся у  вівторок 10 серпня  2021 об 11:00 годині.

Навчальна ініціатива реалізується в рамках проєкту «Просування енергоефективності та імплементації Директиви ЄС про енергоефективність в Україні» за підтримки уряду Німеччини. З боку України партнерами ініціативи виступають Комітет Верховної Ради України з питань енергетики та житлово-комунальних послуг, підкомітету з питань енергозбереження та енергоефективності, Міністерство розвитку громад та територій України, Міністерство енергетики України, Державне агентство з енергоефективності та енергозбереження України та Національна спілка журналістів України.

Презентуючи навчальний курс, директорка проєкту «Просування енергоефективності та імплементації Директиви ЄС про енергоефективність в Україні» GIZ GmbH Іма Хренова-Шимкіна наголосила: «Ми маємо змінити парадигму комунікування теми енергоефективності: зробити складні речі простими,  пояснити, чому енергоефективність потрібна»

На прес-брифінгу виступив заступник Міністра розвитку громад та територій України Ігор Корховий, який зазначив, що реформа енергоефективності - це питання не лише національної безпеки держави, це питання, в центрі якого стоїть людина, а саме боротьба з енергетичною бідністю.

Заступниця Міністра енергетики України Юлія Підкоморна зазначила: «Наше спільне завдання - щоб українці були максимально обізнані і максимально захищені у своєму прагненні до енергоефективності та впровадження енергоефективних заходів».

Пані Юлія відзначила особливу роль медіа в цьому процесі та закликала представників ЗМІ до поглиблення обізнаності з питань енергоефективності.

«Учасники проєкту представники ЗМІ, можуть стати професіоналами у висвітленні питань енергоефективності і бути надійними партнерами уряду в наданні суспільству достовірної інформації щодо реформ в енергоефективності», зазначив заступник Голови Державного агентства з енергоефективності та енергозбереження України Юрій Шафаренко. Пан Юрій також наголосив на визначній ролі медіа в цьому процесі, а саме: «завдяки медіа українці дізнаються про програми підтримки утеплення осель, бізнес - про можливість запуску нових проєктів, а міжнародна спільнота про значний потенціал в сфері енергоефективності та зеленого переходу України».

Голова Національної спілки журналістів України Сергій Томіленко підкреслив, що одним із базових пріоритетів у діяльності НСЖУ є підвищення кваліфікації, підтримка та реалізація різноманітних навчальних ініціатив для журналістів, адже українські медіа мають надавати суспільству доступ до важливої інформації та презентувати аудиторії здобуті знання у сучасний спосіб.

Тому НСЖУ є партнером проєкту «Навчальні програми з енергоефективності для представників ЗМІ» і надалі підтримуватиме навчальні ініціативи.

Пан Сергій зазначив, що за дослідженням Національної спілки журналістів України 87% українських медіа активно висвітлюють тематику енергетики. Наразі тема  енергоефективності та енергозбереження  висвітлюється переважно в  комунальній сфері та побуті, водночас бракує компетентних роз'яснень та доступу до профільних фахівців  на місцевому рівні  в сфері енергозбереження в промисловості, аграрному секторі, транспорті та інших сферах. Тому одне із завдань навчального курсу встановити контакт між фахівцями в енергоефективності та представниками ЗМІ, а також напрацювати певну базу даних фахівців як на локальному, так і на національному рівні.

У своєму виступі доцент кафедри медіакомунікацій і комунікативних технологій Інституту міжнародних відносин Київського національного університету ім. Тараса Шевченка Анатолій Яковець наголосв, що Україна є однією з енергозалежних країн Європи, а тому впровадження інформаційно-комунікаційних програм із енергозбереження та енергоефективності є одним із найголовніших завдань для медіа і громадських організацій.

Як зазначив Дмитро Марусич, експерт з енергоефективності, для того щоб відбулись певні зміни у свідомості людей щодо енергоефективних заходів, людині потрібен час.  Тому  всебічне інформування  населення щодо питань енергоефективності дозволить значно скоротити цей шлях та запобігти певних помилок і непорозумінь. Навчальна програма для представників ЗМІ дозволить підвищити поінформованість населення  щодо питань енергоефективності в нашій країні. 

«Для розкриття теми енергоефективності, особливо на регіональному рівні, журналістами  потрібні експерти, спікери та мотивація. Мас-медіа  потребують доступу до першоджерела інформації щодо реформи у сфері енергоефективності», наголосила експерт з питань комунікацій держсектору та ЗМІ Ірина Твердовська. 

«У державі розпочато надважливу реформу енергоефективності. І це не лише реформування вітчизняного законодавства з наближенням його до кращих світових стандартів, але і запуск масштабних програм енергомодернізації («Теплі кредити», програма «Енергодім», кредитні програми Європейського інвестиційного банку тощо). Проте будь-яка реформа в державі без підтримки кінцевих її бенефіціарів – населення – приречена на фіаско. Враховуючи незначну обізнаність населення в цих питаннях, надважливою є підтримка ЗМІ, звідки і беруть інформацію для формування власної думки і ставлення до реформ більшість громадян. Також ЗМІ можуть забезпечити і дієвий контроль за впровадженням реформи як на державному, так і місцевому рівнях» – зазначив Юрій Савич, начальник відділу підтримки громадських ініціатив та енергоефективності Новоград-Волинської міської ради.

Координаторка проєкту «Навчальна програма з енергоефективності для представників ЗМІ» Жанна Пацьора підкреслила, що сьогодні тема енергоефективності є надважливою як для держави так і для суспільства в цілому. «Ми розуміємо важливість створення однодумців з представників ЗМІ, які виконують головну роль в комунікативному процесі, оскільки саме мас медіа можуть підвищити довіру громадськості до питань енергозбереження та енергоефективності», - зазначила пані Жанна.

 



« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь