Соціальна інформаційна кампанія «Яскраві вироби - темні наміри»
Громадська організація «Життя» за підтримки неприбуткової наукової організації «Vital Strategies» у співпраці з Центром громадського здоров’я МОЗ України протягом травня-серпня 2025 року реалізує соціальну інформаційну кампанію «Яскраві вироби – темні наміри».
Метою кампанії є підвищення обізнаності населення щодо агресивних маркетингових стратегій тютюнової індустрії. Особливий акцент кампанії - захист дітей та молоді, які залишаються головною цільовою аудиторією тютюнового маркетингу.
За результатами опитування Київського міжнародного інституту соціології (лютий-березень 2025 р.), 31% українців вживають тютюнові або нікотинові вироби. Особливо тривожною є ситуація серед молоді віком 18-29 років: майже половина (45%) є споживачами.

