Положення
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішенням сесії
Васильковецької сільської ради
02.03.2016 № 161-2/VII
ПОЛОЖЕННЯ
ПРО ВІДДІЛ ДЕРЖАВНОЇ РЕЄСТРАЦІЇ
ВАСИЛЬКОВЕЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1 Відділ Державної реєстрації Васильковецької сільської ради (далі Відділ) є структурним підрозділом виконавчого комітету Васильковецької сільської ради та реалізовує повноваження Міністерства юстиції України в сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень.
2 Відділ у своїй діяльності підзвітний і підконтрольний голові Васильковецької сільської ради.
3 Відділ в своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України, указами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, нормативно-правовими актами Міністерства юстиції України, іншими нормативно-правовими актами, рішеннями Байковецької сільської ради та цим Положенням.
2. ЮРИДИЧНИЙ СТАТУС ТА МАЙНО ВІДДІЛУ.
2.1 Відділ не є юридичною особою.
2.2 Відділ утримується за рахунок коштів місцевого бюджету. Кошторис та штатний розпис відділу затверджується у встановленому порядку.
3. МЕТА І ЗАВДАННЯ ВІДДІЛУ
3.1Метою відділу є реалізація державної політики у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно в межах повноважень і способом, передбачених законодавством України, нормативно-правовими актами та даним Положенням.
3.2 Основним завданням Відділу є:
- державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, тобто офіційне визнання і підтвердження фактів набуття, зміни або припинення речових прав на нерухоме майно, обтяжень таких прав шляхом внесення відповідних записів до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;
3.3 Відділ при виконання покладених на нього завдань взаємодіє з виконавчим комітетом Васильковецької сільської ради та його структурними підрозділами, іншими органами місцевого самоврядування, районними державними адміністраціями, територіальними органами міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, а також підприємствами, установами, організаціями, об’єднаннями громадян.
4. ФУНКЦІЇ ВІДДІЛУ ВІДПОВІДНО ДО ЗАВДАНЬ ТА ПОВНОВАЖЕНЬ
4.1 Відділ у встановленому порядку:
4.1.1 Забезпечує проведення державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень відповідно до закону;
4.1.2 Забезпечує надання інформації про зареєстровані права на нерухоме майно та їх обтяження відповідно до закону;
4.1.3 Вживає в межах компетенції заходів щодо ведення Державного реєстру прав на нерухоме майно;
4.1.4 Забезпечує взяття на облік безхазяйного нерухомого майна відповідно до закону;
4.1.5 Проводять державну реєстрацію прав та забезпечує передачу реєстраційних справ у паперовій формі Гусятинській районній державній адміністрації;
4.1.6 Забезпечує ведення та зберігання облікових справ, які сформовані Відділом під час проведення державної реєстрації прав;
4.1.7 Вносить пропозиції голові Васильковецької сільської ради щодо удосконалення роботи суб’єкта державної реєстрації прав;
4.1.8 Проводить аналіз та опрацювання інформації з питань державної реєстрації речових прав на нерухоме майно;
4.1.9 Сприяє висвітленню в засобах масової інформації матеріалів щодо стану державної реєстрації речових прав на нерухоме майно;
4.1.10 Інформує голову Васильковецької сільської ради про стан виконання Відділом завдань з державної реєстрації речових прав на нерухоме майно;
4.1.11 Представляє у встановленому порядку інтереси Відділу в судах та інших органах під час розгляду правових питань і спорів;
4.1.12 Розглядає звернення громадян та запити установ і організацій, а також запити на отримання публічної інформації з питань, що належать до компетенції Відділу.
4.1.13 Здійснення інших покладених на Відділ повноважень згідно з чинним законодавством.
4.2. Відділ має право:
4.2.1 Одержувати безкоштовно в установленому законом порядку:
- від органів державної влади та органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, незалежно від форм власності, інформацію, документи, інші матеріали, необхідні для державної реєстрації прав;
- від акредитованих суб’єктів та/або Центрів надання адміністративних послуг інформацію, оригінали документів, інші матеріали, необхідні для виконання функцій;
4.2.2 Під час проведення державної реєстрації прав на земельні ділянки використовувати відомості Державного земельного кадастру шляхом безпосереднього доступу до нього у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України;
4.2.3Інформувати голову Васильковецької сільської ради у разі покладання на Відділ роботи, що не відноситься до його завдань та функцій, а також у випадках, коли відповідні структурні підрозділи виконавчого комітету Васильковецької сільської ради чи їх посадові особи не надають документи та інші матеріали, необхідні для виконання Відділом покладених на нього завдань та функцій;
4.2.4 Ініціювати залучення спеціалістів інших структурних підрозділів Васильковецької сільської ради, комунальних підприємств, установ та організацій, інших підприємств, установ та організацій, а також об’єднань громадян, представників інститутів громадянського суспільства (за відповідним погодженням) з питань, що пов’язані з виконанням Відділом покладених на нього завдань та функцій;
4.2.5 Брати участь у засіданнях виконавчого комітету Васильковецької сільської ради, нарадах, комісіях, робочих групах з питань, віднесених до компетенції Відділу.
5. СТРУКТУРА ВІДДІЛУ
5.1 Структура відділу затверджується рішенням Васильковецької сільської ради за поданням голови.
5.2Права, обов’язки і відповідальність працівника Відділу визначені у положенні про Відділ та посадовій інструкції, які затверджуються начальником Відділу.
6. КЕРІВНИЦТВО ВІДДІЛУ
6.1. Відділ очолює начальник відділу, який призначається на посаду і звільняється головою Васильковецької сільської ради згідно із законодавством про державну службу.
6.2. Начальник відділу:
6.2.1. Очолює Відділ державної реєстрації, здійснює керівництво його діяльністю;
6.2.2 Організовує роботу Відділу;
6.2.3 Несе персональну відповідальність за невиконання або неналежне виконання покладених на Відділ завдань, реалізацію його повноважень, дотримання трудової та виконавської дисципліни;
6.2.4 Готує пропозиції та забезпечує їх виконання;
6.2.5 Забезпечує виконання Відділу вимог чинного законодавства України;
6.2.6 Веде особистий прийом громадян;
6.2.7 Організовує та контролює ведення діловодства у Відділі.
6.2.8 Забезпечує співпрацю з органом ведення Державного реєстру виборців та подання до нього відомостей, передбачених Законом України "Про Державний реєстр виборців";
6.2.9 Здійснює повноваження державного реєстратора речових прав на нерухоме майно;
6.2.10 Здійснює інші повноваження відповідно до законодавства.
7. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ
7.1. Припинення діяльності Відділу здійснюється рішенням Васильковецької сільської ради за поданням голови відповідно до вимог чинного законодавства України.
7.2. Зміни і доповнення до цього Положення вносяться в порядку, встановленому для його прийняття.